Bije rekordy w 240 krajach. 163 mln wyświetleń
Światowy rekord został właśnie pobity. Najnowszy zwiastun filmu „Nasza wina” osiągnął wynik, o którym konkurencja może tylko pomarzyć – ponad 163 miliony wyświetleń w ciągu zaledwie tygodnia. To największy sukces zwiastuna filmu fabularnego wyprodukowanego przez platformy streamingowe, jak donosi branżowa agencja WaveMetrix.

Globalny fenomen na Prime Video
Film „Nasza wina” to trzecia i ostatnia część niezwykle popularnej Trylogii Winnych, ekranizacji bestsellerowej serii autorstwa Mercedes Ron. Po gigantycznym sukcesie poprzednich filmów – „Moja wina” oraz „Twoja wina” – oczekiwania wobec nowej produkcji są ogromne. Zwiastun stał się sensacją na całym świecie. Bił rekordy oglądalności w ponad 240 krajach, czym potwierdził globalny zasięg i popularność produkcji Prime Video.
Historia pełna emocji i niebezpiecznych uczuć
Film przedstawia dramatyczne losy głównych bohaterów, Noaha i Nicka, którzy spotykają się ponownie na ślubie Jenny i Liona, długo po bolesnym rozstaniu. Chociaż między bohaterami pojawia się mur pełen żalu, ich uczucia nie wygasły. Oboje stoją przed pytaniem, czy dawna miłość okaże się silniejsza niż nieporozumienia, urazy i nowe obowiązki, jakie przyniosło im życie.
Ulubieńcy widzów powracają
W rolach głównych po raz ostatni pojawią się uwielbiani przez fanów aktorzy: Nicole Wallace („Skam España”, „Parot”) oraz Gabriel Guevara („Jutro jest dziś”, „Nie tak miało być”), którzy wcielą się w postaci Noaha i Nicka. W obsadzie znajdziemy także znane nazwiska takie jak Marta Hazas („Velvet”), Iván Sánchez („Bosé”), Goya Toledo („Amores perros”) oraz Fran Morcillo („Dom z papieru”), który debiutuje w serii.
Rekordowe zainteresowanie
Według raportu WaveMetrix zapowiedź filmu „Nasza wina” pobiła rekordy popularności i zajęła pierwsze miejsce pod względem wyświetleń zwiastunów filmów platform streamingowych. Tym samym pokonała takie produkcje jak „Na samą myśl o Tobie” czy „Misja Stone”. Zwiastun stał się fenomenem w mediach społecznościowych: na YouTube, Facebooku, Instagramie, TikToku oraz X, a liczba 163 mln wyświetleń jest tylko początkiem drogi do premiery.
Młodzieżowy hit roku?
„Nasza wina” należy do popularnego gatunku „young adult”, który przyciąga miliony widzów na całym świecie. Podobne produkcje biją rekordy oglądalności, a fani z niecierpliwością czekają na kolejne premiery, w tym 3. sezon serialu „Tego lata stałam się piękna”.
Film „Nasza wina” będzie dostępny wyłącznie na Prime Video od października tego roku. Dla abonentów Amazon Prime w Polsce dostępny będzie w ramach rocznej subskrypcji za jedyne 49 zł rocznie lub miesięcznej za 10,99 zł. Miliony widzów na całym świecie czekają już na premierę, która może stać się największym hitem tego sezonu streamingowego.

Redaktorka, korektorka, copywriterka. Studentka dziennikarstwa i medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka podyplomowej redakcji językowej tekstu na UW. Miłośniczka motoryzacji, podróży, fotografii oraz literatury.