Dwa oblicza Japonii: shinobi i samuraj
W „Assassin’s Creed: Shadows” wcielimy się w dwójkę bohaterów, których losy splatają się w czasach burzliwego okresu Sengoku – epoki wielkich bitew i politycznych intryg. Pierwszą grywalną postacią jest Naoe, zabójcza shinobi z prowincji Iga, wyszkolona w sztuce skradania i eliminacji wrogów z cienia. Drugim bohaterem jest Yasuke, legendarny afrykański samuraj, którego historia jest inspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Ubisoft daje graczom możliwość przełączania się między postaciami, co pozwoli na zupełnie różne podejścia do misji – brutalną siłę samuraja lub subtelność skrytobójcy.
Feudalna Japonia w otwartym świecie
Jednym z najmocniejszych punktów gry ma być otwarty świat, który pozwoli na odkrywanie historycznej Japonii. Ubisoft zapowiada realistyczne odwzorowanie zamków, wiosek i gęstych lasów, które oddadzą klimat epoki. Na graczy czekają nie tylko widowiskowe walki, ale także możliwość wpływania na świat poprzez polityczne spiski, alianse i wojny klanów. System dynamicznej pogody i cyklu dnia i nocy ma sprawić, że świat gry będzie jeszcze bardziej immersyjny.
Premiera, na którą czekają miliony
„Assassin’s Creed: Shadows” jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier roku. Fani serii od lat marzyli o osadzeniu akcji w Japonii, a teraz ich prośby wreszcie się spełnią. Jeśli zapowiedzi twórców pokryją się z rzeczywistością, może nas czekać najlepsza odsłona Assassin’s Creed od lat.